30 % rabatt på det första arbetspasset (max 8 timmar, max 4 personer).
Fri rekryteringsavgift (efter minst 1 månad; rekommenderat 3 månader).
En dedikerad rådgivare som finns till hands för stöd och hjälp.
Time2Staff är en enkel och flexibel plattform som gör det lätt att hitta, boka och hantera personal till hotell och restaurang. All administration – från schemaläggning till löner – sköts smidigt i appen. Det sparar tid och minskar stressen i vardagen.
Behöver du extra personal vid sjukdom, säsongstoppar eller under längre perioder? Med Time2Staff säkerställer du rätt bemanning – och får mer tid över till verksamheten.
Time2staff är medlem i kompetensföretagen inom Almega.
Med Time2Staff får du:
En komplett lösning för rekrytering och personalhantering
Smidig hantering av löner och avtal, direkt i appen
Överblick i realtid över bemanning och arbetspass för enklare planering
Tillgång till en flexibel personalpool som du enkelt kan boka vid behov
Video
Mer från våra partners
Vi rekommenderar
Fram - hjälper dig hitta rätt personer till rätt plats
Fram är ett kompetens- och utbildningsföretag inom hotell- och restaurangbranschen. Här utbildar man framtidens restaurangare och hjälper företag hitta rätt personal.
Bordsbokaren - Användarvänligt bokningssystem för restauranger sedan 2014
Bordsbokaren är ett användarvänligt system som ger dina gäster möjligheten att boka bord själva när det passar dem bäst. Systemet har alla funktioner du behöver för att enkelt hantera bokningar och inställningar.
Personalkollen är ett användarvänligt personal- och lönesystem nischat mot hotell- och restaurangbranschen. I systemet hanterar du allt – från tidrapportering och schemaläggning till färdiga löner och ekonomisk uppföljning.
Tiden för sista beställning har passerats. Artiklarna i din kundvagn kommer automatiskt att flyttas till närmsta tillgängliga leveransdatum. Om du väljer att avbryta kommer kundvagnen att tömmas.